Nová největší dobíjecí stanice na světě má 258 dobíjecích bodů

22

Zář '23

Dobíjecí centrum Shell v Číně.

Energetická společnost Shell v Číně otevřela největší dobíjecí stanici pro elektromobily na světě. Stanice, která se nachází v blízkosti letiště u města Šen-čen, má 258 dobíjecích bodů a solární panely s roční výrobní kapacitou 300 000 kilowatthodin (kWh).

Dobíjecí stanici provozuje společný podnik mezi Shellem a čínskou firmou BYD, která vyrábí elektromobily. Po celé Číně má Shell už přibližně 800 dobíjecích stanic pro elektromobily, které provozuje také buď jako společný podnik, nebo jako pobočku, kterou má v plném vlastnictví.

„My víme, že řidiči elektromobilů hledají nabíjení, které je rychlé, spolehlivé a pohodlné. To se také v Číně odráží v míře využití našich stanic, která je dvakrát až třikrát vyšší než průměr v místním odvětví,“ uvedl viceprezident firmy Shell István Kapitány.

Dobíjecí stanice Shell Recharge Shenzhen Airport EV Station se nachází asi 2,5 kilometru od letištního terminálu. Ve zkušebním provozu ji využilo v průměru více než 3300 elektromobilů denně. Kromě nabíjení elektromobilů stanice nabízí maloobchodní prodejny Shell Select, kavárnu Shell, prodejní automaty a salonek pro řidiče.

„Čína je pro divizi Shell Mobility jedním z nejdůležitějších rostoucích trhů,“ uvedl Kapitány. V budoucnu má Shell v úmyslu tam nabídku služeb ještě rozšířit.

Zdroj: Novinky.cz

Co je nového?

Ničí časté nabíjení baterii?

Foto: Mybox.eco Moderní technologie v elektromobilech a nabíječkách MyBox chrání baterii před poškozením a prodlužují její životnost. Mýtus o škodlivosti častého nabíjení baterie Jedním z běžných mýtů o elektromobilech je, že časté nabíjení může poškodit baterii. Moderní baterie v elektromobilech jsou však navrženy tak, aby zvládaly opakované cykly nabíjení a vybíjení bez ztráty výkonu. Nabíjení elektromobilu po každé jízdě, dokonce i po kratší, je zcela běžné a bezpečné. Právě časté nabíjení je součástí standardního provozu a baterie elektromobilů jsou navrženy tak, aby tento proces zvládaly bez rizika poškození. Odolnost moderních baterií vůči častému nabíjení Výrobci elektromobilů pečlivě navrhují své baterie tak, aby odolávaly opakovanému cyklu nabíjení a vybíjení. Li-ion baterie, které

Číst více »

Příprava pro montáž nabíjecí stanice – novostavba vs. stávající dům

Mybox.eco Než si pořídíte elektromobil, začnete řešit otázku domácího nabíjení. A s ní nejen výběr nabíjecí stanice, ale také technickou přípravu na instalaci. Pokud plánujete novostavbu, můžete ji nachystat předem. Zásadní překážky ve zprovoznění výkonné stanice vás ale nemusí brzdit ani ve chvíli, kdy se rozhodnete pro instalaci do stávajícího rodinného domu. Plánujete novostavbu? S nabíjecí stanicí počítejte předem Stavba nového rodinného domu je vždy velkou výzvou. Musíte si odpovědět na řadu otázek a vymyslet řešení, se kterým budete spokojení dlouhé roky. Bohužel často po dokončení zjistíte, že některé věci byste znovu udělali jinak. A týkat se to může i otázek mobility. Na nabíjení elektrických aut můžete svůj nový dům připravit

Číst více »

Dynamické řízení výkonu (DLM): Řešení pro efektivní distribuci energie

Při propojení více stanic musí nabíjecí výkon odpovídat možnostem elektrické sítě. Totéž platí i při používání nabíjecí stanice současně s jinými výkonnými spotřebiči. Efektivní distribuci energie zajišťuje modul dynamického řízení výkonu (DLM), který má význam pro firmy, domácnosti i veřejné prostory. Důležitý je i pro řízení solárního managementu.   Dynamic Load Management (DLM) a jeho princip Aby byla distribuce energie pro jednotlivá zařízení efektivní, je potřeba upravovat nabíjecí výkon podle aktuálního vytížení a možností sítě. K tomu ale AC stanice potřebují adekvátní informace.  O to se stará právě modul DLM, který neustále monitoruje celkovou spotřebu. Naměřené hodnoty předává řídicí jednotce nabíjecí stanice. Díky tomu je řízení

Číst více »

Sdílet:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest