Přenosné dobíjecí stanice

Dobíjecí stanice pro firemní, veřejné i domácí dobíjení včetně souvisejících služeb.

Mapa dobíjecích stanic

Podívejte se na aktualizovanou mapu dobíjecích stanic po České republice.

Přenosné dobíjecí stanice

Future-charger přenosná nabíječka pro elektromobil - 16A, 400V, CEE 5pin - Type 2

Varianta délka 5m nebo 10m

Vlastnosti produktu

  • Přenosná nabíječka elektromobilu, délka kabelu 5 m/ 10m + brašna jako dárek
  • Ne vždy je ekonomicky výhodné instalovat na každé místo kam jezdíte s elektromobilem stacionární nabíjecí stanici. Jednu k rodinnému domu, druhou na víkendovou chalupu a třetí ve firmě. Přenosná nabíječka elektromobilu díky své kompaktní velikosti může cestovat v kufru elektromobilu všude s vámi. A na cílovém místě vám stačí jen třífázová pětikolíková červená 400 V 16 A zásuvka (CEE 5-pin 400 V 16 A).
  • Tato nabíječka je vlastně přenosný wallbox. Má stejné funce, ale není pevně naistalována na zeď. Zajistí nabíjení vašeho vozu kdekoli.
  • Hmotnost: 2,9 kg / 4,59 kg

Future-charger přenosná nabíječka pro elektromobil - 32A, 400V, CEE 5pin - Type 2

Varianta délka 5m nebo 7m

Vlastnosti produktu

  • Přenosná nabíjecí stanice pro elektromobil, délka kabelu 5m / 7m + brašna jako dárek
  • Ne vždy je ekonomicky výhodné instalovat na každé místo kam jezdíte s elektromobilem stacionární nabíjecí stanici. Jednu k rodinnému domu, druhou na víkendovou chalupu a třetí ve firmě. Přenosná nabíjecí stanice díky své kompaktní velikosti může cestovat v kufru elektromobilu všude s vámi. A na cílovém místě vám stačí jen třífázová  pětikolíková červená 400 V 32 A zásuvka (CEE 5-pin 400 V 32 A).
  • Tato přenosná nabíjecí stanice je vhodná také jako domácí nabíječka na hybrid. Plug-in-Hybrid elektromobily mají nejčastěji palubní nabíječku o výkonu 7,2 kW na jednu fázi, což je 22 kW při třífázovém zapojení.
  • Hmotnost: 5 kg / 6,3 kg

Přenosná nabíjecí stanice - SPARK LINE 16 – SCHUKO ( 1x16A )

Varianta délka 5m / 7,5m / 10m /12m

Pokud máte omezené možnosti nabíjení a chcete z běžné domácí zásuvky dostat maximum, pak je tato varianta kabelu nejvhodnější. Stejně jako u nejvyšší řady kabelů jsme i zde kladli důraz především na bezpečnost, výkon a trvanlivost výrobku. Uvnitř těla kabelu pracuje naprosto totožná elektronika, chránič, napájecí i spínací prvky jako u naší nejsilnější varianty – díky tomu může směle těžit z těchto vlastností:

  • uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení,
  • spínací prvky extrémně naddimenzovány – stovky procent jmenovitého kontinuálního zatížení,
  • řídicí elektronika při každém zapojení provádí sebediagnostiku,
  • signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
    • zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE 7/4 zástrčky,
    • spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory,
    • kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze),
    • kontrola PE a N vodičů,
    • hlídání únikových proudů – odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC),
    • nepodporovaný mód nabíjení,
  • funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu dle použitého jističe (nastavení probíhá jednoduše tlačítkem se signalizační LED diodou),
  • vnitřní paměť udržuje poslední nastavení nabíjecího proudu a rozvodné sítě
  • kompatibilita na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina),
  • použití kvalitního a odolného vodiče evropské výroby (vodiče jsou vždy správně dimenzovány na daný výkon),
  • pevný hliníkový obal elektroniky s krytím IP65 je schopný přežít déšť, pád nebo přejetí vozem.

Přenosná nabíjecí stanice - SPARK LINE 16 – CEE (3x16A)

Varianta délka 5m / 7m / 10m /12m

Nejvhodnější a nejrychlejší způsob, jak dnes nabíjet svůj elektromobil doma, v práci, na chatě nebo dovolené, je průmyslová zásuvka CEE 16A/5P. Většina aktuálně prodávaných elektromobilů podporuje nabíjení 2x16A nebo 3x16A, ale potřebné příslušenství již nebývá součástí vozu. Proto nabízíme vlastní řešení, kterou je přenosná nabíjecí stanice pro elektromobily Spark Line. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti:

  • uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení,
  • spínací prvky extrémně naddimenzovány – stovky procent jmenovitého kontinuálního zatížení,
  • řídicí elektronika při každém zapojení provádí sebediagnostiku,
  • signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
    • zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE 7/4 zástrčky,
    • spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory,
    • kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze),
    • kontrola PE a N vodičů,
    • hlídání únikových proudů – odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC),
    • nepodporovaný mód nabíjení,
  • funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu dle použitého jističe – nastavení probíhá jednoduše tlačítkem se signalizační LED diodou
  • vnitřní paměť udržuje poslední nastavení nabíjecího proudu a rozvodné sítě
  • kompatibilita na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina),
  • použití kvalitního a odolného vodiče evropské výroby (vodiče jsou vždy správně dimenzovány na daný výkon),
  • pevný hliníkový obal elektroniky s krytím IP65 je schopný přežít déšť, pád nebo přejetí vozem.

Přenosná nabíjecí stanice - SPARK LINE 32 – CEE (1x32A)

Varianta délka 5m / 7m / 12m

Přenosná nabíjecí stanice pro elektromobily Spark Line 32 v 1-fázovém provedení. Umožňuje nabíjet proudem až 32A. Má stejné funkce a zabezpečení jako 3-fázové provedení. Jde především o tyto vlastnosti:

  • uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení,
  • spínací prvky extrémně naddimenzovány – stovky procent jmenovitého kontinuálního zatížení,
  • řídicí elektronika při každém zapojení provádí sebediagnostiku,
  • signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
    • zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE 7/4 zástrčky,
    • spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory,
    • kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze),
    • kontrola PE a N vodičů,
    • hlídání únikových proudů – odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC),
    • nepodporovaný mód nabíjení,
  • funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu dle použitého jističe (nastavení probíhá jednoduše tlačítkem se signalizační LED diodou),
  • vnitřní paměť udržuje poslední nastavení nabíjecího proudu a rozvodné sítě,
  • kompatibilita na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina),
  • použití kvalitního a odolného vodiče evropské výroby (vodiče jsou vždy správně dimenzovány na daný výkon),
  • pevný hliníkový obal elektroniky s krytím IP65 je schopný přežít déšť, pád nebo přejetí vozem.

Přenosná nabíjecí stanice - SPARK LINE 32 – CEE (3x32A)

Varianta délka 5m / 7m / 12m

Zásuvky CEE 32A jsou často používány v garážích rodinných domů či v průmyslových objektech, ale výrobci elektromobilů je opomíjejí. Mnohdy elektromobil podporuje nabíjení 1x32A nebo až 3x32A, ale výrobce k němu nedodává potřebné příslušenství. Proto nabízíme vlastní řešení přenosnou nabíjecí stanici pro elektromobily Spark Line. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti:

  • uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení,
  • spínací prvky dimenzovány na více než 150 % jmenovitého kontinuálního zatížení,
  • řídicí elektronika při každém zapojením provádí sebediagnostiku,
  • signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
    • zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE zástrčky,
    • spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory,
    • kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze),
    • kontrola PE a N vodičů,
    • hlídání únikových proudů – Odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC),
    • nepodporovaný mód nabíjení,
  • funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu – výhodné pro auta, která toto samy neumí (nastavení probíhá jednoduše tlačítkem se signalizační LED diodou),
  • vnitřní paměť udržuje poslední nastavení nabíjecího proudu a rozvodné sítě,
  • kompatibilita nové verze na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina),
  • pevný hliníkový obal elektroniky s krytím IP65 je schopný přežít déšť, pád nebo přejetí vozem.