Fotografie: Škoda Auto
- Nový plug-in hybridní Superb dostane rychlé DC nabíjení i třífázovou nabíječku
- V nabídce se premiérově objeví rovněž mild-hybridní benzinové pohony
- Z nabídky definitivně vypadly ručně řazené převodovky
Škoda Auto zveřejnila dávku informací o nové Škodě Superb ještě před její oficiální premiérou. Dozvěděli jsme se, že nabídka bude maximálně kopírovat stávající generaci, prořídne ovšem nabídka možných kombinací motorů, pohonů a převodovek. Nadále bude k dispozici liftback a kombi, poháněna budou přední nebo všechna kola, přičemž každý motor dostane pevně přirazený pohon bez možnosti volby. Kdo tedy zatouží po verzi 4×4, bude muset vybrat ze dvou vrcholných motorů 2.0 TSI 265 k či 2.0 TDI 193 k. Všechny jednotky splní emisní normu Euro 6e.
Cubee podporuje měření a ovládání spotřebičů
Zařízení Cubee One Rádi bychom se s vámi podělili o další skvělou novinku! Začínáme spolupracovat s firmou Cubee! A nyní pár informací o ní: Produkt Cubee One je základním pilířem
Podmínky nařízení AFIR
Proč je AFIR důležitým milníkem? AFIR je součástí politiky Fit for 55, regulační pobídky vytvořené EU s cílem podpořit přijetí různých energetických možností. Stanovuje minimální cíl
Jak provádět údržbu EV nabíjecích stanic v zimním období
Zdroj: tsg-solutions.cz Zimní období přináší specifické výzvy pro údržbu nabíjecích stanic pro elektromobily. Nízké teploty, sníh a led mohou ovlivnit jejich funkčnost a životnost. Zde je několik
Z nabídky vypadl letitý agregát 1.4 TSI, v plug-in hybridní sestavě jej nahradí modernější 1.5 TSI, a to rovnou v nové generaci EA 211 evo2 vybavené nejen proměnnou geometrií turba, ale také Millerovým cyklem. Stejný motor o vlastním výkonu 150 k se také standardně spojí s mild-hybridním pohonem, kde bude navíc vybaven aktivním vypínáním válců ACT+. Převodovka bude vždy sedmistupňová dvouspojková DSG, a to nově včetně verzí 4×4, jedinou výjimkou vytvoří PHEV s šestistupňovým DSG a integrovaným přídavným elektromotorem.
Největší nálož novinek přinese plug-in hybrid o systémovém výkonu 204 k, ten se totiž nově stane prostředkem použitelným i na delší čistě elektrické cesty. Dostane totiž téměř dvojnásobnou kapacitu trakční baterie 25,7 kWh (dosud 13 kWh), čistě elektrický dojezd 100 km a především zcela nové možnosti nabíjení. Místo dosavadní jednofázové nabíječky 3,6 kW nasadí totiž rovnou třífázovou s příkonem až 11 kW, navíc doplněnou rychlým stejnosměrným nabíjením o rychlosti 50 kW. S ním bude doplnění baterie místo stávajících několika hodin otázkou desítek minut.
Zdroj:fDrive.cz