Chytřejší než konkurence a navíc vyrobené v Česku. Nabíjecí stanice OlifeEnergy umí nově komunikovat s řídícími systémy jiných výrobců, takže je lze snadno zapojit do systému třeba s fotovoltaikou.
Navíc je můžete přes WiFi pohodlně ovládat třeba z gauče. A další funkce a vychytávky budeme přidávat prostřednictvím online aktualizací. Navíc je stále pořídíte z Nové zelené úsporám.
Co může být chytrého na nabíječce elektromobilů? Není to přeci jen
taková lepší zásuvka? Na příkladu nabíjecích stanic OlifeEnergy vám ukážeme, že chytré mohou být mnoha různými způsoby.
První z nich je samozřejmě chytré řízení spotřeby a toků energie, takzvaný smartmeter.
Ten umožňuje efektivně řídit, kudy a kam proudí elektřina ve vašem systému a je tak užitečný nejen k tomu, aby vaše auto při nabíjení „nevyhodilo pojistky“, ale také k tomu, abyste dokázali maximálně využít energii například ze solární elektrárny.
A v čem jsme chytřejší? Naše produkty umožňují využít smartmetery třetích stran, takže umí komunikovat například se systémem vaší fotovoltaiky.
To znamená nejen to, že nemusíte vaší nabíjecí stanici pořizovat její vlastní smartmeter a řídit celý systém jedním zařízením, ale především to, že se kvůli funkčnosti celého systému nemusíte omezovat na nabíječky dodávané výrobci solárních elektráren. Ty totiž často mají celou řadu omezení. Například nenabízí maximální možnou rychlost nabíjení střídavým proudem (AC), tedy 22 kW – to vám nemusí vadit dnes, pokud máte starší elektromobil nebo hybrid, ale u modernějších vozů je to značná nevýhoda.
Jiné nabíječky zase nejsou uzpůsobeny pro venkovní použití, nebo je můžete instalovat jen pod přístřešek. Nebo jsou dražší, než by odpovídalo nabízené hodnotě, nebo vůbec neumožňují pořídit některé pokročilejší prvky výbavy, ať už je to RFiD autorizace, mobilní aplikace pro řízení a sledování nabíjení nebo osazení výstupními kabely dle vaší volby.
Nabíječky OlifeEnergy nabízejí toto všechno a ještě něco navíc. Můžete je použít v kombinaci se smartmetery značek Goodwe, Solax a Huawei, přičemž připravujeme kompatibilitu se zařízeními Sofar a zároveň
mapujeme situaci na trhu, abychom vyhodnotili, na které značky se zaměříme dále.
S tím souvisí i další výhoda. Stejně jako špičkoví výrobci elektrických aut jsme i vybavili naše nabíječky možností online aktualizací jejich software. Takže z chytré nabíječky se postupem času může stát ještě o něco chytřejší. Navíc ji díky možnosti připojení přes
WiFi můžete snadno konfigurovat, ovládat nebo jen sledovat vaše nabíjení třeba z pohodlí gauče v obýváku.
Není to ale jen o chytrém software. Naše nabíječky představují špičku i po hardwarové stránce. Jejich kompletní výroba probíhá přímo v České republice, konkrétně v Ostravě. Tady vzniká všechno od masivního celokového šasi, které zaručuje odolnost, trvanlivost a barevnou stálost a navíc je plně recyklovatelné, po finální montáž. Ta, což také není zcela běžné, může zahrnovat i montáž kabelů, včetně možnosti zvolit si rovnou nebo kroucenou variant.
Co je nového?
Škoda chce v příštím roce prodat více než 80 tisíc elektromobilů, díky elroqu
Škoda Elroq. Srovnání klasické verze s variantou First Edition vpravo Automobilka dosud prodala přes 200 000 elektromobilů enyaq a i s elroqem nyní eviduje dalších 50 000 objednávek, z toho 20 000 na
Parkování zdarma pro elektroauta nekončí, Praha zpoplatnění znovu odložila
Řidiči elektromobilů budou zadarmo parkovat v pražských zónách placeného stání (ZPS) i v první polovině roku 2025. Původně mělo bezplatné parkování vozů na elektrický pohon skončit letos 1. ledna,
Rohlík spouští rozvoz elektromobily s vyměnitelnými bateriemi. Připravené k jízdě jsou za tři minuty
Elektromobil BattSwapu v bravach Rohliku Dlouhý vývoj a testování jsou u konce. Rohlík naplno spouští ostrý provoz elektromobilů s vyměnitelnou baterií od společnosti BattSwap. Ty umožňují mít plně nabitou
Pražská energetika ve třetím čtvrtletí zprovoznila 16 nových veřejných dobíjecích stanic pro elektromobily. Celkem jich má už 709
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Pražská energetika (PRE) ke konci třetího čtvrtletí
Roste poptávka po nákladních elektromobilech
Zdeněk Petrás, výkonný ředitel Scanie pro Česko, Slovensko a Maďarsko, Zdroj: Lukáš Dittrich, Autosalon.tv Jako u osobních aut se také ve světě velkých užitkových vozů a autobusů řeší budoucnost
Ikdyž Toyota brzdí výrobu elektromobilu BZ4X, v Japonsku staví továrnu na revoluční baterie
Zdroj: Tiskový servis Toyota Automobilový průmysl prochází v posledních letech výraznými změnami, a každý výrobce se s touto dynamikou musí vyrovnat po svém. Některým se to daří lépe, jiným